Ομαδικά Τμήματα Gold Gym

Δείτε εδώ το Ημερολόγιο των ομαδικών προγραμμάτων>> 

Kung Fu

Το άθλημα στηρίζεται στην πάλη και την άσκηση με χορευτικές κινήσεις ακριβείας ενώ χρησιμοποιείται εκτεταμένη μυϊκή δύναμη. Περιλαμβάνει κλωτσιές, τεχνικές κλειδώματος και άλλα προκειμένου να υπερασπιστείς τον εαυτό σου απέναντι στον επιτιθέμενο. Οι βασικοί στόχοι του kung fu είναι η άμυνα και η προστασία από τους άλλους ενώ υπάρχει και μια πολύ φιλοσοφική πλευρά στην τέχνη, ανάλογα με το ύφος, με τη βουδιστική και / ή ταοϊστική φιλοσοφία. Λόγω της πλούσιας και μακράς ιστορία των κινεζικών πολεμικών τεχνών, υπάρχουν πάνω από 400 στυλ του kung fu. Στο βόρειο στυλ, όπως το πιο γνωστό είναι το Shaolin Kung Fu, χρησιμοποιούνται περισσότερο τα πόδια ενώ το νότιο στυλ χρησιμοποιεί περισσότερο τα χέρια.

 

Brazil Dance - Butt

Στόχος του μαθήματος είναι το «άνοιγμα» του σώματος σε μια εξωστρεφή κατάσταση αλλά και η «μύησή» του στις τελετουργικές ποιότητες της κίνησης. Παράλληλοι στόχοι είναι η κατανόηση της λειτουργίας των αξόνων του σώματος και των κατευθύνσεων στο χώρο- σύμφωνα με το πνεύμα της βραζιλιάνικης κουλτούρας- το ξεμπλοκάρισμα της λεκάνης και η ανάπτυξη ταχύτητας της κίνησης.

 

Cross Training

Η προπόνηση CrossTraining είναι μια σειρά δυναμικών ασκήσεων υψηλής έντασης  για όλο το σώμα που βασίζεται στις πολλές επαναλήψεις, ώστε να επιτύχει κάψιμο λίπους, καρδιαγγειακή αντοχή, δύναμη και αύξηση μυϊκής μάζας πολύ σύντομα. Aπευθύνεται τόσο σε ανθρώπους που απλά θέλουν να φτιάξουν μια πολύ καλή φυσική κατάσταση και να χάσουν κιλά ενώ  δεν έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο στην καθημερινότητα τους, όσο σε αθλητές πολεμικών τεχνών και μαχητικών σπορ που θέλουν να εκτινάξουν τις αθλητικές τους επιδόσεις.

 

Power Bars

Πρόγραμμα μυϊκής ενδυνάμωσης και αντοχής στην δύναμη (γράμμωση). Αφήστε τα μηχανήματα και τους πάγκους και ελάτε να δουλέψουμε στην αίθουσα με μπάρες. Τα αποτελέσματα είναι γρήγορα. (για όλα τα επίπεδα ασκουμένων)

 

Pilates

Πρόγραμμα εναλλακτικής γυμναστικής που στοχεύει στη σωστή στάση του σώματος με έμφαση στην ενδυνάμωση της κοιλιακής χώρας εφαρμόζεται για την αποκατάσταση τραυματισμών και χαρίζει τόνωση κ ελαστικότητα. Η μέθοδος PILATES είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα σωματικής προπόνησης στο οποίο το κορμί εργάζεται σαν σύνολο από τους βαθύτερους έως τους πιο επιφανειακούς μυς και στο οποίο συμμετέχει τόσο το πνεύμα όσο το σώμα κ η αναπνοή. (Για όλα τα επίπεδα ασκουμένων)

 

Yoga Works

Πρόγραμμα εναλλακτικής γυμναστικής. Αναπνευστικές ασκήσεις και πολλές διατάσεις επαναφέρουν το σώμα στη φυσική του στάση, ισορροπία, ευεξία, τόνωση, ελαστικότητα και βαθύ μυϊκό όφελος σε όλο το σώμα αυτής της μεθοδολογίας προπόνησης.

 

Παιδικό Tae Kwon Do

Το Tae Kwon Do είναι μία παραδοσιακή Κορεάτικη πολεμική τέχνη, που χαρακτηρίζεται από λακτίσματα και χτυπήματα με τα χέρια, τον αγκώνα και τα γόνατα. Μπορεί να διδάξει, ειδικά στα παιδιά, το πώς να προστατέψουν τον εαυτό τους από μια πιθανή σωματική απειλή.

Οι ωφέλειες για τα παιδιά είναι πάρα πολλές. Πρώτα απ’ όλα είναι ωραίο να βλέπεις λεπτά και δυνατά παιδιά. Πολλά από τα σημερινά παιδιά είναι υπέρβαρα. Κι αυτό γιατί είναι ανενεργά και τρώνε φαγητά με πολλές και άχρηστες θερμίδες. Το ανθρώπινο σώμα, και ειδικά το παιδικό, είναι φτιαγμένο για να γυμνάζεται, να τρέχει, να χοροπηδά και να λαχανιάζει.

Πολλά παιδιά δεν γυμνάζονται, παρά μόνο εξασκούν τα δάκτυλά τους στα κουμπιά των ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μία ώρα προπόνηση Tae Kwon Do την ημέρα βελτιώνει κατά πολύ τη δύναμη, την ευκαμψία, το συντονισμό των κινήσεων και την αντοχή. Το σπουδαιότερο είναι, ότι τα παιδιά απολαμβάνουν αυτή τη σωματική άσκηση και γυμνάζουν όλο τους το σώμα από την κορυφή ως τα νύχια!

Το παιδί στο Tae Kwon Do, εκτός από σωματικά γίνεται επίσης πνευματικά και ψυχικά δυνατότερο. Αυτό το βοηθά στη καθημερινή του ζωή. Μαθαίνει περίπλοκες κινήσεις, βελτιώνοντας την ικανότητα  συγκέντρωσης του και τη μνήμη.

Σημαντικό είναι πως μαθαίνει την πειθαρχία, καθώς πρέπει απαραίτητα να κάνει τις ασκήσεις που του ζητάει ο δάσκαλός του και αποκτά έτσι αυτοπειθαρχία για να συνεχίζει ακόμη και όταν η προπόνηση είναι σκληρή.

Άλλη μία ωφέλεια του Tae Kwon Do για τα παιδιά είναι η έμφαση που δίνεται στο σεβασμό και την ευγένεια. Στην προπόνηση τα παιδιά μαθαίνουν να σέβονται τους δασκάλους, τους συναθλητές, τους αντιπάλους και με το χρόνο τον ίδιο τους τον εαυτό.Μαθαίνουν τη δύναμη της επιμονής. Προσπαθούν για να πετύχουν τους στόχους που θέτουν. Μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν την ήττα.

 

Zumba

Η Zumba ενσωματώνει λάτιν ρυθμούς και εύκολες χορευτικές κινήσεις και βήματα για να δημιουργήσει ένα δυναμικό χορευτικό πρόγραμμα fitness που θα σας απογειώσει. Στην πράξη λίγο από salsa, merenque, reggaeton, samba, hip-hop, cha cha, flamenco, αλλά και χορό της κοιλιάς και η γυμναστική γίνεται γιορτή! Ο στόχος είναι απλός: Θέλουμε να θέλετε να προπονηθείτε, να αγαπήσετε την προπόνηση και να εθιστείτε. Οι φανατικοί της Zumba επιτυγχάνουν μακροπρόθεσμα οφέλη απολαμβάνοντας την εμπειρία μιας κεφάτης ώρας, ξοδεύοντας θερμίδες με κινήσεις που αιχμαλωτίζουν το ενδιαφέρον σας για πάντα!

 

TRX

Πρόκειται για προπόνηση με ανθεκτικό ιμάντα με λαβές, ο οποίος έχει διαδοθεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια στη Ελλάδα. Το TRX αποτελεί ένα πολύπλευρο όργανο γυμναστικής, με τεράστια ποικιλία πολυεπίπεδων ασκήσεων (σε τρεις διαστάσεις) λειτουργικής προπόνησης (functional training), οι οποίες πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με το βάρος του σώματος. Αλλάζοντας την κλίση του σώματος, μεταβάλλεται ταυτόχρονα και ο βαθμός δυσκολίας των ασκήσεων που γίνονται με την βοήθεια του ιμάντα, ενώ σημαντικό ρόλο παίζει και το άνοιγμα των ποδιών. Όσο μεγαλύτερο το άνοιγμα, τόσο αυξάνει και ο βαθμός δυσκολίας της άσκησης.

 

Tae Bo

Αν έχεις βαρεθεί όλο τα ίδια και τα ίδια, ήρθε η ώρα να δοκιμάσεις μια νέα αεροβική και όχι μόνο άσκηση που θα σε κάνει να καις τις θερμίδες με το τσουβάλι, ενώ ταυτόχρονα θα γυμνάζεις όλους τους μυς! Μάθε γιατί αξίζει να δοκιμάσεις το Τάε Μπο (Tae Bo). Η τεχνική του Τάε Μπο είναι δημιούργημα του ειδικού στο τάε κβο ντο και επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή στο καράτε Μπίλι Μπλάνκς (Billy Blanks). Στα τέλη του 1980, ο Μπλανκς προσπάθησε να συνδυάσει κινήσεις πολεμικών τεχνών, χορού, πυγμαχίας και χιπ- χοπ σε ένα πανίσχυρο αλλά και διασκεδαστικό πρόγραμμα γυμναστικής..

 

Tabata

Δεν έχει ονομαστεί τυχαία «η 4λεπτη μαγική γυμναστική που καίει τα λίπη» αφού πρόκειται για την πιο αποτελεσματική υψηλής εντάσεως προπόνηση. To Tabata είναι μια επιστημονικά αποδεδειγμένη μέθοδος, η οποία μπορεί να ενισχύσει την αντοχή σας και παράλληλα να κάνει τον μεταβολισμό σας να λειτουργεί μέχρι και 36 ώρες μετά την 4λεπτη προπόνηση. Το μυστικό είναι η σύντομη άλλα έντονη άσκηση με περιόδους σύντομης ξεκούρασης. Πώς το κάνεις: Επιλέγεις την καρδιαγγειακή άσκηση που σου ταιριάζει (τρέξιμο, σχοινάκι, ακόμη και ποδήλατο, πους-απς, ακόμα και βαθιά καθίσματα) και σε 20 δευτερόλεπτα δουλεύεις όσο πιο σκληρά μπορείς. Ξεκουράζεσαι 10 δευτερόλεπτα και επαναλαμβάνεις για 7 -8 γύρους. Στο τέλος, νιώθεις την ανάσα σου να κόβεται.

 

Cross Training

Το Cross Training γνωστό ως προπόνηση πολλαπλών δραστηριοτήτων έχει έρθει να αλλάξει τον συμβατικό τρόπο με τον οποίο γυμναζόμασταν έως τώρα. Ο συγκεκριμένος τρόπος άσκησης εφαρμόζεται τόσο σε αρχάριους ασκούμενους όσο και σε επαγγελματίες αθλητές στη περίοδο προετοιμασίας. Δύναμη, αντοχή, ισχύς και ταχύτητα μέσω κυκλικής προπόνησης. Η ένταση είναι ανάλογη του επιπέδου κάθε ασκούμενου.Ελάτε να αλλάξετε τον τρόπο που γυμναζόσασταν μέχρι τώρα!

 

Yoga Kids-Babies

Το yoga kids είναι ένα ευχάριστο και δημιουργικό πρόγραμμα ειδικά διαμορφωμένο για παιδιά που είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για την σωματική τους ανάπτυξη. Οι φυσικές ασκήσεις pilates και stretching σε συνδυασμό με τις αναπνοές, προσφέρουν στα παιδιά δύναμη, ευλυγισία, συντονισμό, επίγνωση και συνείδηση του σώματος τους.

 

Body Power

Το Body Power είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής με βάρη όπου μέσα από επιστημονικά μελετημένες κινήσεις και τεχνικές βελτιώνει τη δύναμη και τονώνει το σώμα. Χρησιμοποιώντας ελαφρά έως μέτρια βάρη με πολλές επαναλήψεις, το πρόγραμμα Body Power ασκεί συνολικά το σώμα σας. Οι εκπαιδευτές θα σας καθοδηγήσουν μέσα από επιστημονικά αποδεδειγμένες κινήσεις και τεχνικές ενώ παράλληλα η μουσική θα σας βάλει σε ρυθμό. Απευθύνεται σε όσους θέλουν γρήγορα αποτελέσματα και δεν χρειάζεται ιδιαιτέρες δεξιότητες, είναι ιδανικό για απώλεια λίπους και γράμμωση των μυών.

Δείτε εδώ το Ημερολόγιο των ομαδικών προγραμμάτων>>